ماژیک هاشور طبیعی ابرو دیواژ (2024)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

برند ایوروشه : کشور فرانسه

محصولات ایوروشهجز پربازدیدترین و محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در کل جهان هستند. البته این محبوبیت اتفاقی نیست. اگر تنها یکی از محصولات این کمپانی را استفاده کرده باشید حتما با این نوشته موافق هستید.

محصولات ایوروشه عمدتا در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. محصولات آرایشی این برند مشهور شامل محصولات آرایش صورت، چشم، ابرو، لب ها، عطر و ادکلن و محصولات بهداشتی آن شامل محصولات مراقبت از بدن، استحمام و مراقبت از مو هستند. سایز بندی این محصولات نیز برای کاربرد های مختلف فرق دارد، محصولات ایوروشه در سایزبندی خانواده، برای استفاده روزمره و اندازه سفر، برای بسته بندی سبک در طول سفر در دسترس هستند.

علت محبوبیت این برند در وهله اول به خاطر ارگانیک بودن گیاهان مورد استفاده در محصولات ایوروشه است. این گیاهان در مزارع لاگاسیلی ایوروشه کاشت و برداشت می شوند. علت دوم نیز قیمت نسبتا مناسب تعیین شده برای محصولات آن است. لذا ایوروشه در اکثر کشورهای جهان نمایندگی فعال دارد.

لیلیوم لیدی نمایندگی رسمی برند فرانسوی ایوروشه را داراست و محصولات اورجینال ایوروشهرا در ایران عرضه و پخش می کند.

برند گینو : محصول فرانسه

گینو پاریس، یک متخصص نام آشنای جهانی در زمینه توسعه و تولید محصولات زیبایی و مراقبت از پوست است. محصولات این شرکت تحت نامهای گینو Guinot، ماریکور Mary Cohr، مسترکالر Master Colors و به صورت مستقیم به سالن های زیبایی فروخته می شود. محصولات این شرکت در هفتاد کشور و سالن زیبایی در دسترس است. این شرکت در آغاز، تمرکز خود را بیشتر بر روی تولید محصولاتی گیاهی در حوزه آب رسانی و هیدرادرمی پوست قرار داد. به دنبال آن در همین حوزه، محصولاتی را جهت استفاده در منزل برای مشتریان خود تولید نمود.

شرکت گینو guinot اولین برند در زمینه تولید محصـولات زیبایی پوست می باشد که از کمپلـکس فعال حیات سلولی حاوی ۵۶ ماده موثر فعـال مورد نیاز پوست اسـتفاده نموده است . معمولا در یک محیط آزمایشگاهی این ترکیبات فعال بیولوژیک قادر به ساخت یک پوست جدید هستند. آزمایشگاه های تحقیقاتی گینو برای حفظ جوانی و شادابی پوست شما از آخرین تکنیکها، بیشترین و بهترین استفاده را می نمایند.

لیلیوم لیدی نمایندگی رسمی برند فرانسوی گینو را داراست و محصولات اورجینال گینورا در ایران عرضه و پخش می کند.

برند دِرمِدن DermEden : محصول فرانسه

درمدن DermEden اولین مارک مراقبت پوستی و آرایشی است که برای پیشگیری و درمان پیری پوست ساخته شده است. فلسفه درمدن منحصر به فرد است.

اولین قدم در حفظ زیبایی، مبارزه با اولین علت پیری پوست یعنی تاثیر روزانه اشعه UV است. کمپانی درمدن محصولات پیشرو برای مراقبت از انواع پوست را ارائه می کند. محصولات شامل کرم های پیشگیرانه و ترمیم کننده روزانه و مراقبت شبانه با خاصیت ضد پیری می شود.

محصولات برند درمدن متخصص پیری پوست هستند که در سراسر جهان توسط داروسازان پیشنهاد شده و توسط متخصصین پوست تجویز می شوند. محصولات این برند فرانسوی راه حل زیبایی روزانه ضد پیری برای پوست شما است.

نام تجاری برند درمدن از ترکیب بخش اول کلمه Dermatology و واژه Eden است. کلمه Dermatology به تخصص پوست و کلمه Eden به معنای بهشت است. این دو کلمه در ترکیب با هم تمرکز اصلی کمپانی درمدن را که فراهم کردن پوستی زیبا در هارمونی کامل با طبیعت بی نظیر است.

لیلیوم لیدی نمایندگی رسمی برند فرانسوی درمدنرا داراست و محصولات اورجینال درم ادن را در ایران عرضه و پخش می کند.

برند هگور : محصول فرانسه

در سال ۱۹۲۹ دکتر لاشارت Doctor Lachartre یک داروساز منطقه ای بود که با تولید محصولات مراقبت از مو، به نام هگور، در همین حوزه پیشگامی و موفقیت خود را اثبات کرد. در سال ۱۹۶۰ همین محصولات با دریافت نتایج فوق العاده تاییدیه متخصصین پوست و مو را نیز دریافت کرد. دربافت نتایج کلینیکی محسوس و قابل اندازه گیری باعث شد این محصولات از طرف پزشکان برای درمان مشکلات پوست و مو تجویز شوند. با ادامه این پیشرفت چشمگیر نام هگور با شامپوهای تاثیرگذار مترادف شد.

در سال ۱۹۹۷ کمپانی هگور پا را یک قدم فراتر گذاشت و در زمینه تخصص پوست و مو و درماتولوژی تمرکز خود را افزایش داد. در همین راستا با برندهای جهانی همکاری کرده و در کنفرانس های علمی شرکت کرد و حاصل تحقیقات خود را ارائه می دهد. همکاری و همگامی با برترین متخصصین پوست و مو منجر به بهبود هر چه بیشتر محصولات هگور شد. شامپوها و محصولات هگور در درمان شوره، شپش و ریزش مو بی همتا هستند.

امروزه هگور برای انواع پوست و مو و متناسب با نیاز خاص آن نوع پوست و مو محصولات تخصصی و درمانی دارد. این محصولات و فرمولاسیون آنها در حال حاضر بی نظیر هستند و روز به روز نیز در حال پیشرفت و ترقی هستند.

لیلیوم لیدی نمایندگی رسمی برند فرانسوی هگور را داراست و محصولات اورجینال هگور را در ایران عرضه و پخش می کند.

برند اسکین کد : محصول سوئیس

مراقبت از زیبایی و رفاه حال پوست های حساس، نگرانی اصلی در اسکین کد Skincode است. به عنوان پیشگامان پژوهش های پوستی در سوئیس، محققان اسکین کد در تلاش برای توسعه فرمول هایی با کارایی بالا است. محصولات درمانی و دارویی که نه تنها نتایج قابل ملاحظه ای را نشان دهد، بلکه باعث افزایش مقاومت پوست در برابر عوامل خارجی شود و سطح بهداشت، ایمنی و زیبایی را نیز ارتقا دهد.

اسکین کد درک می کند که چگونه امروزه حساسیت پوست انسان ها به علت افزایش حساسیت و تحریک از طریق آلودگی محیط زیست، استفاده گسترده از مواد شیمیایی، اشعه ماوراء بنفش و عوامل گوناگون بیشتر از گذشته است. محصولات بی بدیل اسکین کد انعکاسی خالص از اصول سختگیرانه و نیازهای زنان (و مردان) در سراسر جهان است.

لیلیوم لیدی نمایندگی رسمی برند سوئیسی اسکین کدرا داراست و محصولات اورجینال اسکین کدرا در ایران عرضه و پخش می کند.

برند اوسرین : محصول آلمان

برای اوسرین، درک پوست، کلید اصلی برای هر پروژه و تلاش است. هر نوع پوست متفاوت است، نیاز های متفاوتی دارد و همچنین در معرض عوامل متفاوت قرار می گیرد. بنابراین تحقیقات وسیع کمپانی اوسرین مبتنی بر چگونگی عملکرد، تغییر و واکنش پوست است. گام بعدی در همین راستا، نحوه ترجمه این یادگیری و تحقیقات به محصولات مؤثر و بسیار هدفمند لوازم آرایشی و بهداشتی است. این تحقیقات پایه ای محکم برای تعهد علمی بی نظیر Eucerin® است.

موضوعات اصلی مورد تمرکز پژوهشکده علمی اوسرین در زمینه های زیر هستند:

  • انواع پوست و نیازهای اصلی متناسب با هر نوع پوست
  • ساختار و عملکرد پوست
  • پیری پوست
  • عوامل موثر بر پوست و عوامل آسیب زننده بر پوست
  • نحوه تحریک شدن پوست
  • شرایط پوستی خاص

اوسرین برندی است که توسط متخصصین پوست توصیه می شود و بر اساس یک رویکرد بی نظیر نسبت به علم شکل گرفته است. Eucerin پوست را بازسازی کرده و حفظ می کند و به شما اطمینان می دهد که پوستی سالم داشته باشید، پوستی که همواره شاداب به نظر می رسد.

لیلیوم لیدی نمایندگی رسمی برند آلمانی اوسرینرا داراست و محصولات اورجینال اوسرینرا در ایران عرضه و پخش می کند.

برند ماوالا : محصول سوئيس

در سراسر جهان بیش از ۶۰ سال، ماوالا MAVALA به لطف محصولات مراقبت و زیبایی خاص و با عملکرد بالا و در آزمایشگاه های علمی در ژنو سوئیس، متمرکز شده است و تلاش های خود را بر روی نوآوری و جستجوی کمال، متمرکز کرده است.

مراقبت و زیبایی ناخن

کمپانی ماوالا، متخصص مراقبت و زیبایی ناخن، طیف کاملی از محصولاتی را ارائه می دهد که به تمامی مشکلات ناخن پاسخ می دهند. به دلیل نگرانی خود از نوآوری و ارائه راه حل برای مشکلات مختلف ناخن های مشتریان، امروزه ماوالا MAVALA بزرگترین برند در صنعت مراقبت از ناخن است.

مراقبت و زیبایی دست

پایاپای با مراقبت از ناخن و زیبایی آنها، ماوالا MAVALA انواع محصولات مختص مراقبت از زیبایی و سلامت دست ها را تهیه می کند. برنامه مراقبت از دست MAVALA بر اساس مواد فعالی است که هرگز قبل از آن در درمان دست استفاده نشده بود.

مراقبت و زیبایی پوست

پس از سالها تحقیق و توسعه، ماوالا MAVALA در سال 2001 خط تولید مراقبت از پوست و محصولات زیبایی را ایجاد کرده است.

در سال ۲۰۱۶ موسسه پوستی سوئیس به نام SWISS SKIN SOLUTION از یک همجوشی کنترل شده بین طبیعت سوئیس و علم زیبایی شناسی، تحت نظر ماوالا متولد شد. محصولات پوستی ماوالا در این موسسه با استفاده از قدرت طبیعی گنجینه های گیاهی آلپ، با مواد فعال پوستی ترکیب شده است تا به طور موثر نیازهای حساس و ظریف پوست انسان را با بافت های نوآورانه برطرف نماید.

آرایش و مراقبت از چشم ها و مژه ها

ماوالا MAVALA با همان شور و شوق و حرفه ای بودن که نسبت به محصول ناخن خود دارد، از سال 1967، مجموعه ای از محصولات مراقبت از چشم (EYE-LITE) را توسعه داده است. این محصولات در نوع خود کم نظیر هستند و از از پوست حساس اطراف چشم مراقبت کرده و بر زیبایی چشم ها می افزایند.

مراقبت و زیبایی پا

ماوالا MAVALA در یک چشم انداز نوآورانه پابرجا، زمینه فعالیت و تجربه خود را به مراقبت از پا گسترش داده است. در هماهنگی کامل با محدودیت های موجود، خط مراقبت از پا و زیبایی ماوالا از محصولات تکمیلی متنوعی تشکیل شده است.

مراقبت از مو و بدن

بدن و مو نیز توجه آزمایشگاه های ماوالا MAVALA را به خود جلب کرده است. در همین راستا شامپو اسموت برای مراقبت از موها تولید شد. ماوالا دو روغن ملایم برای مو و بدن را با ترکیب رایحه ای بی همتا از جزایر جنوبی اقیانوس آرام به نام Tanoa عرضه کرده است.

لیلیوم لیدی نمایندگی رسمی برند فرانسوی ماوالارا داراست و محصولات اورجینال ماوالارا در ایران عرضه و پخش می کند.

برند سوتیس : محصول فرانسه

سوتیس Sothys، نامی است که بیانگر برتری، اعتبار و پرستیژ در موسسات زیبایی و اسپا در سراسر جهان است. این برند جهانی همراه با احساسات بی الایشی که به ارمغان می آورد در دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی به یک افسانه تبدیل شده است.

محصولات برند سوتیس با همان عطش و اشتیاق همیشگی برای کمال و همان تلاش ماندگار برای زیبایی مطلق، بیش از 70 سال است که بر زنان و مردان نمایان شده و اثربخشی خود را اثبات کرده است. برند تجاری بسیار تخصصی سوتیس Sothys همیشه با تعهد فوق العاده خود به تحقیق و نوآوری برجسته بوده است.

سوتیس همچنین خالق Digi-Esthetique، یک روش مدل سازی منحصر به فرد است که با همکاری ضروری درمانگران زیبایی، فرایند درمان را به یک تجربه زیبای فراموش نشدنی تبدیل می کند.

لیلیوم لیدی نمایندگی رسمی برند فرانسوی سوتیسرا داراست و محصولات اورجینال سوتیسرا در ایران عرضه و پخش می کند.

برند دکتر پییر ریکو : محصول فرانسه

برند دکتر پییر ریکویکی از برندهای تحت نظر و مدیریت گروه ایوروشه است. این گروه مدیریت برندهای زیر را نیز بر عهده دارد:

Daniel Jouvance دنیل ژوانس

Dr Pierre Ricaudدکتر پییر ریکو

Isabel Derroisné ایزابل دراسنه

Petit Bateau پتی باتو

Kiotis کیوتیس

Stanhome استنهوم

Galérie Noémie گالری نائومی

مشاوره پیش از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی از اساسی ترین و مهمترین اقدامات برای خرید لوازم آرایشیاین است که از اشخاصی که در این زمینه تخصص دارند مشاوره دریافت کنیم تا با نگاهی درست و آگاهانه بتوانیم دیدگاه جامع و کاملی را در این زمینه بدست آوریم.

مشاوره رایگان لوازم آرایشی و بهداشتی وب سایت لیلیوم لیدی

فروشگاه اینترنتی لیلیوم لیدی با ارائه مشاوره رایگان در زمینه های مختلف ( خرید لوازم آرایشی ، انتخاب لوازم آرایشی مناسب نوع پوست و مو و… ) قصد و نیت در برطرف نمودن ابهامات موجود در ذهن شما را داشته تا شما بتوانید در رسیدن به هدف خود بهترین ها را انتخاب کنید.

جهت استفاده از خدمات مشاوره رایگان در زمینه ی انتخاب نوع محصول، می توانید از مراحل زیر اقدام نمائید.

تماس با لیلیوم لیدی

نحوه ارسال محصول توسط سایت لیلیوم لیدی

محصولات خریداری شده به محض ثبت سفارش به آدرس مشتری ارسال می شوند.

سرعت بالا در تحویل توسط سایت لیلیوم لیدی

بسته به انتخاب مشتری، محصولات با پست پیشتاز و یا پست سفارشی ارسال می شوند. مدت زمان مورد نیاز برای پست سفارشی ۳ تا ۵ روز کاری است. مدت زمان مورد نیاز برای پست پیشتاز ۱ تا ۳ روز کاری است. پست پیشتاز سریعتر از پست سفارشی به مقصد می رسد. در موارد اضطراری با هماهنگی قبلی با کاربر، مرسولات به صورت هوایی نیز ارسال می شوند.

همکاری سایت لیلیوم لیدی با پست مرکزی ایران

سایت لیلیوم لیدی با پست مرکزی ایران همکاری می کند و تمامی محصولات در بسته بندی استاندارد اداره پست ارسال می شوند. بسته ها دارای آدرس فرستنده، آدرس گیرنده، کد پستی و شماره همراه هر دو هستند.

علت قید تلفن همراه بر روی بسته ها به دلیل یافتن آدرس دقیق و هماهنگی با مشتری هستند. در صورتی که پستچی اداره پست از طریق آدرس و کد پستی قادر به یافتن آدرس نبود با شماره تلفن تعبیه شده برای دریافت راهنمایی تماس می گیرد. اگر شماره تلفن پاسخگو نبود، بسته پستی به اداره پست مرکزی شهر مشتری باز می گردد و مشتری به صورت حضوری با مراجعه به اداره پست بسته خود را تحویل می گیرد.

ضمانت سلامت محصول سایت لیلیوم لیدی

محصولات در حین فرایند ارسال هیچ صدمه ای نخواهند دید. تمامی محصولات به صورت آکبند و در بسته بندی سالم به دست مشتری خواهد رسید. در صورت وجود هر گونه زدگی در بسته بندی محصولات، بدون پرسیدن سوالات اضافی، بلافاصله پس گرفته می شوند. پول مشتری نیز تمام کمال پس داده می شود.

در صورت وجود هر گونه سوال در رابطه با حمل و نقل محصولات لطفا با ما در ارتباط باشید:

صفحه تماس با لیلیوم لیدی

ماژیک هاشور طبیعی ابرو دیواژ (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Van Hayes

Last Updated:

Views: 6356

Rating: 4.6 / 5 (46 voted)

Reviews: 93% of readers found this page helpful

Author information

Name: Van Hayes

Birthday: 1994-06-07

Address: 2004 Kling Rapid, New Destiny, MT 64658-2367

Phone: +512425013758

Job: National Farming Director

Hobby: Reading, Polo, Genealogy, amateur radio, Scouting, Stand-up comedy, Cryptography

Introduction: My name is Van Hayes, I am a thankful, friendly, smiling, calm, powerful, fine, enthusiastic person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.